Διαβάσαμε, γράψαμε, ακούσαμε, είδαμε! 

 

Τα φανταστικά ρομπότ της Ε? τάξης!

Τα ρομπότ που υπάρχουν στον πλανήτη μας κάνουν πολλά πράγματα, όμως σκεφτείτε να υπήρχαν ρομπότ που να έκαναν ό,τι θέλαμε! Ποιος ξέρει; Μπορεί σε 100 χρόνια να υπάρχει ό,τι ρομπότ θέλει ο καθένας.
Αυτά είναι τα φανταστικά ρομπότ της Ε? τάξης!

«Εγώ θα ήθελα:
1) Ένα ρομπότ που να μου κάνει τα μαθήματα.
2) Ένα ρομπότ που θα μου φτιάχνει το φαγητό μου.
3) Ένα ρομπότ που θα πηγαίνει αυτό στο σχολείο αντί για εμένα.
4) Ένα ρομπότ αμάξι που θα πετάει.»

«Σε όλους αρέσουν τα ταξίδια .Και στον καθένα αρέσει και ένα διαφορετικό μέσο μεταφοράς, το οποίο μπορεί να του αρέσει επειδή: μπορεί να είναι γρήγορο, διασκεδαστικό ή ακόμα και μοναδικό! Εμένα τα δύο πιο αγαπημένα μου οχήματα είναι το ποδήλατο και το αεροπλάνο. Γι? αυτό λοιπόν θα ήθελα να φτιαχτεί ένα φανταστικό μηχάνημα που μπορείς την ώρα που κάνεις πετάλι να βλέπεις όλο τον κόσμο από ψηλά!
Μοιάζει/Το φαντάζομαι κάπως έτσι:

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ:
Το πετάλι κάνει τα πανιά να πηγαίνουν πάνω-κάτω ακριβώς όπως τα πουλιά.
Όσο πιο γρήγορα κάνει κάποιος πετάλι τόσο πιο γρήγορα θα κουνιούνται τα πανιά και τόσο πιο ψηλά θα ανεβαίνει. Είναι κατάλληλο για κάποια μικρή εκδρομή για μια βόλτα ή ακόμα και για παιχνίδι!»
«Θα ήθελα να έχω ένα μηχανικό κρεβάτι που όταν πάει 7:30 να με πετάει μέσα σε έναν σωλήνα ο οποίος θα με πηγαίνει μέσα σε μια ντουλάπα. Όχι κανένα ντουλαπάκι, μη σας μπαίνουν ιδέες. Μετά, αυτή η ντουλάπα θα με ντύνει και θα με τηλεμεταφέρει στην κουζίνα, γιατί το πρωί μόλις ξυπνήσω, δεν έχω πολύ ενέργεια μέχρι να φάω πρωινό!»

«Το ρομπότ της φαντασίας μου είναι ένα στρογγυλό ρομπότ που θα γίνεται αυτοκίνητο. Θα πετάει σε όλον τον κόσμο, θα παίζει δυνατή μουσική, θα έχει πισίνα, μπαρ με αναψυκτικά, εστιατόριο, χώρο διασκέδασης και έναν χώρο χαλάρωσης.»

«Τα ρομπότ είναι μηχανές που μπορούν να εκτελούν διαδικασίες σε καθορισμένα βήματα. Στην καθημερινή μας ζωή κάνουμε πράγματα, όπως να περπατάμε με άνεση χωρίς φόβο να σκοντάψουμε ή να οδηγούμε αυτοκίνητα και άλλες δραστηριότητες που τις εκτελούμε εντελώς μηχανικά. Είναι ακριβώς οι εργασίες όπου είναι αποτελεσματικά τα ρομπότ. Μερικοί άνθρωποι που είναι τυφλοί δεν μπορούν να κάνουν τέτοιες καθημερινές μηχανικές δραστηριότητες.
Το ρομπότ που θα ήθελα να κατασκευαστεί θα ήταν ένα ρομπότ αντί για το μπαστούνι των τυφλών. Θα τους έλεγε τι υπάρχει μπροστά τους, αν βρίσκεται στο ύψος των ματιών τους, αν μπορούν να το φτάσουν με το χέρι τους. Θα έβρισκε τις διαβάσεις πεζών μέσα στις πόλεις και θα τους έλεγε αν μπορούν να περάσουν απέναντι, αν το φανάρι είναι κόκκινο ή πράσινο, τα ονόματα των δρόμων και τα δρομολόγια για τον προορισμό τους. Θα μπορούσε ακόμα, σε συνδυασμό με κάτι σαν τάμπλετ να προσαρμόζεται στο αυτοκίνητο και να το οδηγεί μόνο του. Ένα τέτοιο ρομπότ, που θα βοηθούσε πολύ τυφλούς ανθρώπους, θα μπορούσε να παρέχεται δωρεάν σε όσους το χρειάζονται από τα νοσοκομεία.»

«Θα σας πω τι επάγγελμα θα κάνει το ρομπότ μου: θα πλένει τα ρούχα μου, θα σφουγγαρίζει, θα σκουπίζει, θα πηγαίνει στο σχολείο αντί για εμένα, θα κάνει μασάζ, θα ετοιμάζει φαγητό, γενικά θα κάνει ό,τι θες! Αυτό είναι το ρομπότ που θα έχω και μπορεί να αρέσει και στους άλλους.»

«Ένα ρομπότ που θα ήθελα να υπάρχει θα ήθελα πρώτα απ? όλα να παίζει μαζί μου, θα ήθελα να παίζουμε μαζί ποδόσφαιρο και να με βοηθάει στα μαθήματα μου. Το σχήμα του θα είναι σαν κύκλος, βασικά σαν σφαίρα, τα μάτια του θα είναι πράσινα και θα φωτίζουν. Θα είναι πολύ φιλικό αλλά και άτακτο, όμως και πάλι θα ήθελα να υπάρχει ένα τέτοιο ρομπότ.»

«Θα ήθελα να υπήρχε ένα ρομπότ που να μου δίνει χάπια. Αυτά τα χάπια θέλω να με κάνουν τον καλύτερο στον πλανήτη, στα ενδιαφέροντα ή χόμπι που έχω. Επίσης, θέλω με ένα κουμπί να το πατάω και να μου δίνει 5 τρισεκατομμύρια ευρώ ή δολάρια ή οποιαδήποτε άλλα χαρτονομίσματα και ψιλά από όλον τον κόσμο.»

«Πολλές ιδέες για το τι θα εφευρεθεί στο μέλλον είναι πολύ συνηθισμένες, όπως οι χρονομηχανές. Εγώ θα σας πω για κάτι που -νομίζω- δεν έχω ξανακούσει, και πιθανότατα ούτε κι εσείς. Στο μέλλον θα ήθελα να εφευρεθεί μια μηχανή στα σινεμά, που να κάνει πιο ρεαλιστική την ταινία. Ας πούμε, να σου δίνουν την αίσθηση του ήρωα, τι βάρος κουβαλάει, τι μυρίζει, τι γεύεται, κ.τ.λ.»

«Ένα μηχάνημα που θα μου άρεσε να κατασκευαστεί κάποτε είναι το ρολόι-ολόγραμμα. Είναι κάτι που θα το ήθελα πολύ. Θα μπορούσε όταν πατάς ένα κουμπί να εμφανίζεται μια οθόνη και να μπορείς να πατάς πάνω του και να γράφει. Ή, όταν πατάς ένα άλλο κουμπί, από το ρολόι θα εμφανίζεται ένα πληκτρολόγιο-ολόγραμμα που θα σε βολεύει καλύτερα. Αυτό θα είναι σαν υπολογιστής. Θα έχει YouTube, Google και παιχνίδια. Θα μπορείς να κατεβάσεις νέες εφαρμογές χωρίς δυσκολία. Θα μπορείς να δεις οποιαδήποτε ταινία ή σειρά θέλεις. Θα μπορείς να το φοράς όταν πηγαίνεις ταξίδια χωρίς να πάρεις υπολογιστή. Δεν θα χρειάζεται φόρτιση παρά μόνο σε 3μήνες. Αν χρειάζεται να κρατήσεις σημειώσεις πατάς το κουμπί και γράφεις κατευθείαν αυτό που θέλεις χωρίς να το ξεχάσεις. Αν πηγαίνεις κοντά σε κάποιον θα μπορείς να καταλάβεις τι σκέφτεται. Αυτό είναι το μηχάνημα που θα μου άρεσε!»

«Θα ήθελα να είχαμε μερικές ηλεκτρονικές μύγες τις οποίες θα οδηγούσαμε με ένα ρολόι. Με αυτό θα τις χρησιμοποιούσαμε σαν να είναι DRONE κι έτσι θα παρακολουθούσαμε τους άλλους, θα παίζαμε και θα κάναμε πλάκες στους φίλους μας. Και κάτι άλλο που θα ήθελα να υπάρχει είναι ένα αμάξι που θα πετάει. Αριστερά και δεξιά, μπροστά και πίσω θα έχει τους πιο δυνατούς και τέλειους έλικες και φυσικά θα είναι και πολύ cool.»

«Μετά από πολλά χρόνια θέλω να υπάρχουνε ρομπότ που να κάνουν όλες τις δουλειές των ανθρώπων, και να πηγαίνουν αυτά στους πολέμους για να μην σκοτώνονται οι άνθρωποι.»

«Τα ρομπότ της φαντασίας μου είναι:
α) Το ρομπότ «Αντίο covid» που θα εξαφανίσει τον Κορονοϊό από την ανθρωπότητα.
β) Το ρομπότ «Το θέλω-Το έχω!» που θα μου δίνει ό,τι του ζητάω.
γ) Το ρομπότ «Ζαχαρούλι» που θα μου φτιάχνει ό,τι γλυκό του ζητήσω.
δ) Το ρομπότ «Super TV» που θα είναι μια ιπτάμενη τηλεόραση και θα την πηγαίνω όπου θέλω.
ε) Το ρομπότ «ιπτάμενη καρέκλα» που θα αιωρείται και όταν κάθομαι πάνω της και θα με πηγαίνει όπου θέλω.»

«Θα ήθελα ένα ρομπότ αυτοκίνητο που να μπορούν να το οδηγούν και παιδιά! Θα ήθελα να έχει 4 πανίσχυρα μοτέρ που θα επιτρέπουν την λειτουργία της τετρακίνησης. Επίσης αυτόματα φρένα για να σταματάει σε περίπτωση που το αυτοκίνητο φτάσει σε απόσταση 1 μέτρου από κάθε κίνδυνο - θα περιέχει στον εγκέφαλο του ένα αρχείο που θα είναι περασμένοι όλοι οι κίνδυνοι. Θα μπορεί να πετάξει με έλικες σε ταχύτητα 2.500.00km/h με τον αισθητήρα κίνησης, θα έχει αισθητήρα όρασης ο οποίος θα μπορεί να βλέπει το περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο για να υποστηρίζονται κάποιες λειτουργίες. Επίσης, θα υπάρχει μια μεγάλη οθόνη που θα έχει αυτές τις λειτουργίες: είσοδος στο ίντερνετ, λειτουργία mycarsmartPC για να γίνεται η οθόνη υπολογιστής, επικοινωνία με την υποστήριξη κλπ. Αναπαυτικά καθίσματα και ρομποτικό τιμόνι ώστε να υπάρχει «επικοινωνία» με τους άλλους αισθητήρες. Τέλειο Design και baterboost. Έτσι δεν θα τελειώνει ποτέ η ενέργεια του.»
Συντάκτες: Μυρτώ Πυρουνάκη, Χρήστος Συρίγος, Ηλέκτρα Λόη,
Έκτωρ Φυντανάκης, Εύη Κουτλή, Μαρία Παπαδοπούλου,
Δημήτρης Μπαρμπούνης, Γιάννης Κυριανάκης, Αρετή Αλεξανδρή,
Δώρα Πρέκα, Αγγελής Νομικός, Αντώνης Ζαρμπώνης, Ηλίας Πρέκας,

      Μαθητής/τρια: 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ
Τάξη: Ε
Σχολικό έτος: 2020-21

 

Ένα χριστουγεννιάτικο ποίημα!

Μια φορά και ένα καιρό
ήταν τα Χριστούγεννα με τα δώρα
και μετά ήρθαν και τα μελομακάρονα
και τα μπισκότα με τα αστέρια
και τα κίτρινα αστεράκια
και άλλα δωράκια με χρώματα σε κορδέλες με φιόγκους
Πού θα κάνεις ένα δώρο τα Χριστούγεννα;
Στη μαμά και τον μπαμπά.
η γιαγιά μου έφερε μπισκότα με αστέρια και δέντρα μικρά
με καφέ και χρώματα πολλά.
Μετά ήρθε,
μετά τι ήρθε;
Μετά
ο μπαμπάς, η μαμά, ο Χρήστος, η Μαρία και ω Θωμάς
κοιμηθήκαμε.
Κάθε μελομακάρονο του Αϊ-Βασίλη
με το κόκκινο σκουφάκι και την κόκκινη στολή
μπήκε και ήπιε το ποτό της βασίλισσας.
Χιονίζει και φουσκώνει τις φούσκες
έχει πάνω επιτραπέζια και τα παιχνιδάτικα μουστάκας και ψωνίζεις
τα αρτοπωλεία μουστακούλουρα και κουλούρες χριστουγεννιάτικες
τρως galacticbureka.
Κερνάω γλυκές αλχημείες και ξωτικά
Αϊ-Βασίληδες γλεντήσαμε,
Γλεντήσαμε,
φωτάκια πολύχρωμα με παιδιά και πολλά
χορεύανε!

      Μαθητής/τρια: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Τάξη: Ε
Σχολικό έτος: 2020-21

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Μια φορά που πήγαινε ο Άι-Βασίλης να παραδώσει τα δώρα, πήγε να κατέβει από μια καμινάδα και? κόλλησε, γιατί δε χωρούσε. Μετά, ήρθαν τα ξωτικά του με μία βεντούζα τουαλέτας για να τον βγάλουν. Για να μη βαριέται του έδωσαν και ένα μπισκότο να μασουλάει. Τα ξωτικά τα κατάφεραν και αφού έβγαλαν τον Άι-Βασίλη από την καμινάδα, προσπάθησαν να ανοίξουν το παράθυρο και τελικά ο Άι-Βασίλης έβαλε τα δώρα κάτω από το δέντρο και ξεκίνησε για ένα άλλο σπίτι.
Συνέχιζε να μοιράζει τα δώρα, ώσπου τα μοίρασε σε όλον τον κόσμο. Στο δρόμο της επιστροφής για το σπίτι του, τι να δει; Ο Βόρειος Πόλος ήταν άφαντος! Όσο τον έψαχναν, έπιασε χιονοθύελλα. Επειδή ήταν δυνατή, πήγαν σε μια σπηλιά και κρύφτηκαν εκεί μέχρι να κοπάσει. Όταν τελείωσε, δεν μπορούσαν να βγουν έξω επειδή η χιονοθύελλα είχε σκεπάσει όλη τη σπηλιά και την έξοδο. Πέρασαν εκεί το βράδυ τους!
Την επόμενη μέρα, ήρθε μια πολική αρκούδα και άρχισε να σκάβει το χιόνι από την είσοδο. Εκείνη την ώρα, ο Άι-Βασίλης και τα ξωτικά τρόμαξαν. Η αρκούδα μπήκε μέσα στη σπηλιά, είδε τα ξωτικά και ανάμεσα σε αυτά αναγνώρισε ένα ξωτικό, τον Ρούμπι, το οποίο της είχε σπάσει το πολύτιμο i-phone της τις προάλλες! Τότε η αρκούδα θύμωσε και όρμησε κατά πάνω τους. Ξαφνικά, ο Άι-Βασίλης βρήκε μία έξοδο πίσω από μία μεγάλη πέτρα και είπε στα ξωτικά: «Μπορεί να έχετε όλοι υψοφοβία, αλλά θα πηδήξουμε!»
Όταν πήδηξαν, τα ξωτικά και ο Άι-Βασίλης βρέθηκαν σε ένα μονοπάτι. Το ακολούθησαν και τους οδήγησε σε ένα σπίτι, μέσα στο οποίο ήταν όλα τα παιδιά της Ε? δημοτικού. Ο Άι-Βασίλης και τα ξωτικά, όταν μπήκαν μέσα στο σπίτι, κέρασε τα παιδιά γλειφιτζούρια! Τα παιδιά έμειναν με το στόμα ανοιχτό, επειδή είδαν τον Άι-Βασίλη. Μοιράστηκε μαζί τους το πρόβλημά του, ότι δεν μπορεί να βρει το Βόρειο Πόλο. Τότε, ένα από αυτά του εκμυστηρεύτηκε ότι ο Βόρειος Πόλος είχε λιώσει? Ο Άι-Βασίλης ταράχτηκε πολύ που άκουσε ότι το σπίτι και τα εργοστάσια παιχνιδιών καταστράφηκαν και ρώτησε τα παιδιά: «Είναι αλήθεια όλα αυτά;». Τα παιδιά το επιβεβαίωσαν: «Το έχουν ελέγξει οι επιστήμονες. Ευθύνεται η κλιματική αλλαγή. Εκεί που πριν λίγο βρισκόταν ο Βόρειος Πόλος, τώρα απλά υπάρχει μια θάλασσα γεμάτη παιχνίδια.»
Τα παιδιά είπανε στον Άι-Βασίλη να πάει μαζί με τα ξωτικά του σε ένα δωμάτιο για να ξεκουραστούν. Όμως, όλα τα δωμάτια εκεί ήταν βρώμικα και ξαφνικά εμφανίζεται μια μάγισσα. Με ένα ξόρκι, εξαφάνισε τα παιδιά και έστειλε τον Άι-Βασίλη και τα ξωτικά σε ένα από τα βρωμερά δωμάτια. Αφού περάσαν πολλές μέρες, ο Άι-Βασίλης και τα ξωτικά είδαν την κυρία Δώρα, την κυρία Άρια και τα παιδιά να πλησιάζουν κρυφά. Τους ελευθέρωσαν και έτρεξαν γρήγορα να βγουν έξω. Όταν βγήκαν, προσπάθησαν να βρουν ένα μέρος να μείνει ο Άι-Βασίλης και τα ξωτικά. Τότε, ήρθε μια ιδέα στα παιδιά! Να μείνουν στη Σύρο! Αμέσως ο Άι-Βασίλης και τα ξωτικά είπαν το ναι! Σκέφτηκαν όμως, ότι επειδή είναι πολύ διάσημοι, θα το μάθαιναν όλοι. Ένα ξωτικό, είπε: «Μπορούμε να μασκαρευτούμε!», στον Άι-Βασίλη όμως φάνηκε όχι τόσο έξυπνη ιδέα. Τα ξωτικά του είπαν: «Βρες εσύ μια λύση!»
Τότε, ξαφνικά ήθελαν να ξεκουραστούν και πέσαν να κοιμηθούν. Όταν ξύπνησε ο Άι-Βασίλης, συνειδητοποίησε ότι όλα αυτά ήταν ένα όνειρο. Αφού κατάλαβε πως ο Βόρειος Πόλος ήταν στη θέση του, πήγε στην κουζίνα, έφτιαξε μια γαριδομακαρονάδα για να ηρεμήσει, άνοιξε την τηλεόραση και είδε ειδήσεις του Βόρειου Πόλου.
Συγγραφείς: Οι μαθητές και
μαθήτριες της Ε? Δημοτικού

      Μαθητής/τρια: 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ
Τάξη: Ε
Σχολικό έτος: 2020-21

 

|< <<  1 από  1  >> >|